Konya Terziler ve Konfeksiyoncular Esnaf Odasına Başkan Adaylığını açıklayan Yakup Kayabaşı, “Sorunlar büyümüş, meslektaşlarımız yalnız bırakılmıştır. Bu sorunları meslektaşlarımızla el ele vererek gidermeliyiz” dedi.
Mehmet GünnarTerziler ve Konfeksiyoncular Odası Başkan Adayı Yakup Kayabaşı, Yönetim Kurulu adayları Ayhan Kaya ve Memduh Ustaoğlu ile birlikte, Konya’nın Sesi Genel Koordinatörü Mevlüt Boyalı’yı ziyaret etti. Konya basınının ne kadar zor şartlarda çalıştığını yakından takip ettiklerini söyleyen Yakup Kayabaşı, “Terzilik içinde yazılı ve görsel basın içinde hep bitmek üzere meslek olarak bakılır. Fakat gazetecilikte, terzilikte bitmeyecek, sadece çağa ayak uydurarak devam edecek meslekler. İnsanların nasıl giyinmeye ihtiyacı varsa, doğru haber almaya da bir o kadar ihtiyacı var. Bu sebeple işimizi en iyi şekilde yapma gayretindeyiz. Konya’nın Sesi Gazetesinin yönetici ve çalışanlarının 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü’nü kutlarım” dedi.‘Oda üyelere yük’Adaylık sürecinden de bahseden Kayabaşı, aday olmaya mecbur kaldıklarını ifade ederek, “Oda, üyelere hizmet değil yük olmuştur. Mevcut yönetime ‘bugüne kadar ne yaptınız?’ diye sorsak cevap alamayız. Çünkü yapılan bir iş yok. 25 Ocak’ta yapılacak olan seçimde aday olma sebeplerimiz bunlar. Geleneksel terzilik mesleği bitme noktasına geldi. Yeni kuşak terzilik mesleğini bilmiyor. Meslektaşlarımız pazar bulma konusunda zorluklar yaşıyor. En fazla değişim gösteren bizim meslek olmasına rağmen, bu değişime oda yönetimi ayak uyduramamaktadır. Mevcut yönetim, tüm bu sorunlara kayıtsız kalmaktadır. Sorunlar büyümüş, meslektaşlarımız yalnız bırakılmıştır. Bu sorunları meslektaşlarımızla el ele vererek gidermeliyiz. Türkiye’nin ve dünyanın gelişmelerine ayak uydurmalıyız. Bu noktada üyelerimize de büyük sorumluluklar düşüyor. Geleneksel terzilik mesleğine sahip çıkmamız lazım” diye konuştu.‘Yeniliklere açık olunmalı’‘Mesleğimize devam ederken de yeniliklere açık olmalı, farklılık yaratmalı ve teknolojiyi takip etmeliyiz’ diyerek sözlerine devam eden Kayabaşı şu şekilde konuştu: “Markalaşma yönünde ilerlemeliyiz. Konya’da markalaşma eksik. Onu tamamlamaya çalışacağız. Mesleğimiz malzeme temininde de sorun yaşıyor. Pazarlama ve üretim bölümü ile birlikte hareket etmeliyiz. Biz, mesleğimizin daha önce olduğu gibi altın çağlarına yeniden gelmesi için çalışmalıyız. Terzi ve Konfeksiyoncular Odasına kayıtlı bin 226 üyemiz var. Oda üyelerimizin seçimlere katılmasını ve bizi desteklemelerini arzu ediyoruz. Çalışmalarımız ve toplantılarımız meslektaşlarımıza, devletimize ve milletimize hayırlı olur inşallah. Odamıza sahip çıkalım.”Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Mevlüt Boyalı ise, Başkan Adayı Yakup Kayabaşı, Yönetim Kurulu Adayları Ayhan Kaya ve Memduh Ustaoğlu’na çalışmalarında başarılar diledi.



Siz de fikrinizi belirtin